')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Skinak_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://pgsport.ir/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

sharj

چهارشنبه 09 اسفند 1402

یک حرکت نادر برای زیر بغل !

درباره ما
ورزشی کلیپ اخبار ،عكس، دانلود مقاله ورزشي - رزمي
آرم باشگاه فرهنگی ورزشی خلیج فارس کچوییه یک نشان ثبت شده است و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد
امکانات جانبی
این صفحه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذاری:
این صفحه را به اشتراک بگذارید


SEO Reports for pgsport.ir
پيشنهاد وي‍‍‍ژه باشگاه آنلاين خليج فارس
جستجوگر پیشرفته سایت



دستگاه بدنسازی و تناسب اندام همه کاره ریووفلکس اکستریم
یک حرکت نادر برای زیر بغل !

یک حرکت نادر برای زیر بغل!

 

 حرکتی زيرخاكي براي زير بغل


حرکتی که شاید تا حدودی فراموش شده است.


این حرکت زیر خاکی را میتوانید با نکات درست به شکلی مفید اجرا کنید تا عضلات زیربغل از پایین تا بالا رشدکند.
تمرین زیربغل معمولاً یعنی انواع حرکات قایقی و زیربغل سیمکش ها،اما اغلب اوقات این حرکات مشابه هستند که نه تنها هفته پیش آنها را انجام داده اید بلکه هفته ها قبل و ماه ها قبل نیز همین حرکات را در برنامه اجرا کرده اید.

اگر زمان آن است که تمرین زیربغل را شوکی بدهید احتمالاً مقاله درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید چون این مقاله حرکتی را معرفی می کند که بتوانید با آن تنوع خوبی به زیربغل بدهید.

 

 حرکتی زيرخاكي براي زير بغل


( پلاور دمبل روی میز زیر سینه)
وضعیت میز زیر سینه تاکید بیشتری روی عضلات زیر بغل اعمال می کند(در مقایسه با میز پرس صاف) و فشار روی عضلات سینه را کم می کند. میز زیر سینه اجازه دامنه حرکتی بزرگتری را می دهد و زمان تحت فشار قرار دادن عضله را روی زیربغل زیاد می کند. تاثیر اصلی حرکت روی بخش تحتانی زیربغل است.
چون این حرکت تک مفصلی است باید آن را اوایل جلسه تمرین قرار دهید و آن را با 3ست و 10 یا 15 تکرار انجام دهید. بهترین جایگزین ها برای این حرکت زیربغل سیمکش بازو صاف و زیربغل پلاور با کابل روی میز زیر سینه است.

برای افزایش شدت حرکت می توان در اوج انقباض مکث کرد،این مکث تفاوت به وجود می آورد،در آخرین تکرار کافی ست انقباض را 5 ثانیه حفظ کنید.
برای انجام حرکت فقط یک میز زیر سینه احتیاج دارید که شیب آن 45 درجه باشد با دمبلی که از قبل کنار میز قرار داده شده باشد. به پشت روی میز زیر سینه دراز کشیده و بدن را روی تشک قرار دهید. باید از سر تا لگن روی تشک قرار بگیرد به طوری که زانو خک باشد و پاها زیر گیره ها قرار گیرد.
آرنج ها باید خم باشد و بازوها تا حداکثر ممکن صاف باشد،در حالی که بازوها صاف باشند دمبل را از بالای سر به طرف زمین حرکت دهید. کشش عمیقی در زیربغل حس کنید و وزنه را کنترل کنید تا به زمین برخورد نکند. عضلات زیربغل را منقبض کنید و سپس مسیر حرکت را معکوس کنید و وزنه را بالا بکشید تا دمبل مقابل صورت قرار گیرد





امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1

بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو -یک تا هفده

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو 


  آموزش چهار طرفه تمامی فرم ها و اصطلاحات تکواندو یک تا هفده تگوک ها  پومسه ها
 

آموزش کامل تمام فرم های تکواندو -فرم 1 تا 17

 

  همراه با اجرای پومسه قهرمانان برتر ایرانی و کره ای در مسابقات مختلف جهانی


آموزش كامل  همراه با تلفظ اصطلاحات

فرم يك تا هفده

همراه با گارانتی تعویض  محصول


ادامه توضیحات و لینک های خرید کلیک کنید

بنر باشگاه خلیج فارس

باشگاه آنلاین خلیج فارس

آمار
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 478
کل نظرات کل نظرات : 323
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 5
تعداد اعضا تعداد اعضا : 354

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 1,630
بازدید دیروز بازدید دیروز : 1,254
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 13
بازدید کلی بازدید کلی : 10,424,311

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 44.192.20.240
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

پربازدیدترین مطالب:
 بازدید : 208131 آموزش تصویری و فلسفه فرم های تکواندو - فرم یک تگوک ایل جانگ
 بازدید : 188071 افزایش قد و رشد مناسب - راه های افزایش قد به روش طبیعی
 بازدید : 169557 استاد کانگ در تخت جمشید
 بازدید : 144323 روش شش تکه کردن عضلات شکم
 بازدید : 95227 عکس های جالب تمرین ضربات پای کلاسیک استاد کانگ با هادی ساعی جدید
 بازدید : 69061 دانلود کليپ اجرای تیم ملی در مسابقات جهانی تکواندو هان مادانگ 2011
 بازدید : 55263 دانلود کلیپ دیدنی از صحنه های فوق العاده پارکور
 بازدید : 54909 بهترین ورزش برای دعوا در خیابان و دفاع از خود چیه؟
 بازدید : 53373 دانلود کلیپ تمرینات تیم ملی تکواندو (کیوروگی)
 بازدید : 43551 دانلود کلیپ حرکات آکروباتیک و زیبای ژیمناستیک - توسط یک نونهال
 بازدید : 43031 بهداشت دهان و دندان
 بازدید : 42875 مضرات نوشدن آب زیاد، 8 لیوان در روز
 بازدید : 40695 استاندارد های کثیف -در پی شکایت وزارت بهداشت از استاد حسین خیر اندیش
 بازدید : 40339 عکس -ضربات پا در تکواندو
 بازدید : 36031 کشش مفاصل و ماهیچه ها و تمرینات انعطاف پذیری
 بازدید : 34643 اين روغن چربي هاي شما را آب مي كند!
 بازدید : 34109 چگونه قدرت وسرعت خودرا به طور همزمان در ورزش افزایش دهیم؟
 بازدید : 34047 29 نکته کاربردی برای میارزین تکواندو
 بازدید : 28711 زیباترین ضربات در هنر های رزمی - تکواندو - عکس
 بازدید : 28163 دوازده اثر مثبت و شگفت انگیز ماساژ!
آخرین مطالب:
تاریخ : جمعه 03 تیر 1390 آخرین خبرها و مطالب ویژه
تاریخ : جمعه 03 بهمن 1399 به نام لاغری، به کام مرگ - داروهای لاغری
تاریخ : جمعه 28 خرداد 1395 کانال تلگرام فروشگاه تخصصی ورزش و سلامت - اکشن شاپ
تاریخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 جلوگیری از پیری زودرس - علت های زود پیر شدن و راز جوانی
تاریخ : پنجشنبه 24 دی 1394 مصاحه ابراهیم ابن علیان با روزنامه خبر ورزشی
تاریخ : پنجشنبه 12 آذر 1394 آموزش ماساژ بازتابی کف دست و پا +عکس
تاریخ : پنجشنبه 12 آذر 1394 ماساژ ضرورت است، نه تجمل
تاریخ : شنبه 30 آبان 1394 مصاحبه عبادی مدیر باشگاه خلیج فارس در روزنامه خبر ورزشی
تاریخ : یکشنبه 14 دی 1393 مطلب مهم راجع به چای سبز
تاریخ : چهارشنبه 10 دی 1393 آشنایی با طبع مواد غذایی
تاریخ : یکشنبه 07 دی 1393 آشنایی با روغن ها
تاریخ : شنبه 01 آذر 1393 بهداشت دهان و دندان
تاریخ : سه شنبه 04 شهریور 1393 نتایج مسابقات جهانی تکواندو هان مادانگ -کره جنوبی
تاریخ : یکشنبه 26 مرداد 1393 نتایج مسابقات تکواندو هان مادانگ قهرمانی استان آقایان
تاریخ : شنبه 25 مرداد 1393 ورزش و سلامتی /جلوگیری از درد گردن و شانه با ورزش کوتاه
تاریخ : پنجشنبه 29 خرداد 1393 نتایج نهمین دوره مسابقات قهرمانی آزاد هان مادانگ و قهرمانی تیم لنجان در پومسه ابداعی و تیم نمایش
تاریخ : سه شنبه 06 خرداد 1393 ایران قهرمان سومین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا
تاریخ : سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 قرار دادهای میلیاردی فوتبال و پرداخت نکردن چندرغاز حقوق کشتی گیران
تاریخ : جمعه 19 اردیبهشت 1393 آموزش آمادگی برای مبارزه - آناتومی رزمی کار
تاریخ : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 6 حرکت مهم در مبارزه